Кошик
5463 відгуків
Посуд, техніка і електроніка, сантехніка, інструменти, товари для дому, саду та городу
+380 (68) 709-03-30
+380 (50) 709-03-30

Поширені питання

  • Я отримую від вас якісь листи. Все ОК?

    Так, ми залишаємо за собою право контактувати з вами по e-mail та мобільному телефону. Ваші дані не передаються нікому окрім нас та співробітників платформи prom.ua, на якій працює наш сайт. У листах може бути інформація про майбутні акції, або акції, що вже проводяться, про новинки асортименту та інші значущі події з життя нашого магазину, які можуть бути цікаві нашим покупцям. Якщо вам не цікавий зміст листів, ви завжди можете відписатися за посиланням унизу кожного листа. У цьому випадку ви не отримуватимете наших листів подібного характеру.
  • З моїм товаром усе добре?

    Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або у присутності кур'єра, перевірте відповідність товару замовленням і його схоронність. Якщо ви отримали не той товар, зв'яжіться з продавцем, а якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то відразу ж зв'яжіться з продавцем не виходячи з відділення Нової Пошти. Якщо ж товар пошкоджений Укрпоштою, Meest Express, Jastin або Delivery, то складіть акт пошкодження!
  • Скільки днів зберігатися посилка у відділенні Нової Пошти?

    Заберіть посилку не пізніше, ніж через 7 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, до того ж її можуть відправити назад.
  • Коли доставлять посилку?

    Узгодьте час доставки кур'єром або відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який вам повідомить продавець.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner