Я отримую від вас якісь листи. Все ОК?
Так, ми залишаємо за собою право контактувати з вами по e-mail та мобільному телефону. Ваші дані не передаються нікому окрім нас та співробітників платформи prom.ua, на якій працює наш сайт. У листах може бути інформація про майбутні акції, або акції, що вже проводяться, про новинки асортименту та інші значущі події з життя нашого магазину, які можуть бути цікаві нашим покупцям. Якщо вам не цікавий зміст листів, ви завжди можете відписатися за посиланням унизу кожного листа. У цьому випадку ви не отримуватимете наших листів подібного характеру.
З моїм товаром усе добре?
Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або у присутності кур'єра, перевірте відповідність товару замовленням і його схоронність. Якщо ви отримали не той товар, зв'яжіться з продавцем, а якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то відразу ж зв'яжіться з продавцем не виходячи з відділення Нової Пошти. Якщо ж товар пошкоджений Укрпоштою, Meest Express, Jastin або Delivery, то складіть акт пошкодження!
Скільки днів зберігатися посилка у відділенні Нової Пошти?
Заберіть посилку не пізніше, ніж через 7 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, до того ж її можуть відправити назад.
Коли доставлять посилку?
Узгодьте час доставки кур'єром або відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який вам повідомить продавець.